onsdag 2 mars 2011

Uppkopplad i hjärnan!

Hur bra hade inte det varit?! Jag kan gå och ha tusen blogg tankar i huvudet på dagen, men sen på kvällen när jag sitter framför dator så, vips, borta? Så blir det mest en uppdatering om vad jag gjort under dagen liksom! Men om man bara hade kunnat tänka ut ett inlägg och publicerat det "onbrain" så hade det ju varit super! Fast då kanske man publicerat andra tankar som inte skulle hamna på bloggen..? Nja, det blir nog bäst såhär ändå;)

Jag var lite i valet och kvalet på att köpa gymkort en månad till, elr börja springa ute ist. Men då kände jag att jag behöver en "lager 2" löpartröja att ha under löparjackan. Hittade en CRAFT på intersport som jag ville ha, som kostade 500 på extra pris...pju!!
Men när vi var inne på Team Sportia så fick jag hjälp av en kille där som plockade fram en asbra tröja till mig, för 400, som var nedsatt till....99 kr! Jag menar hallå! Bestämde ödet till mig där elr vaddå!
 Så nu ska jag börja utomhus-spring-säsongen tänkte jag! Kul=)

Jag och baby körde veckohandling på Maxi idag ist för Fredag, för då är där knökfullt! Skön att ha det gjort. Vi stack en sväng till ö&b oxå när vi ändå var ute, Saga var så glad och tyckte det var super kul att titta på allt i affären=)
 

Hemma så gjorde jag käk; stekte bacon/svampinioner, lade i en form, slängde ner en fläskfilé så den fick vända i järnet tills den fått lite stekyta, ner i formen och på med grädde! Potatis till baby och avocado till mig, gott!
Saga satt på golvet och lekte lite med varorna;)





Sjukt störigt att min mobil inte vill koppla ihop sig med datorn igen, får eposta bilderna ifrån mobilen till hotmailen, hämta hem och ladda upp, suck. Nej, jag får ta mig i kragen och ta mig till Mac butiken nu.

Jag tänkte köpa ny dag och natt creme nu, tips tack!! För en 25-årig normal hy!





Nu ska jag mysa bebbe till sömn<3

2 kommentarer:

  1. Kul Lelle, dina tankar är roliga att läsa:-) dag/nattkräm.. självklart rekommenderar jag mina nonikrämer som är utan parabener o sulfater!!! Kram till fina familjen:-)

    SvaraRadera
  2. Apoliva såklart! Bästa jag haft i alla fall!
    Saknar er töser. PUSS

    SvaraRadera