måndag 19 september 2011

Kalas!

Det började med att grannen kom in med ballong och paket;) Gullit tycker jag, att dom är så fina mot lilla Saga och bryr sig om henne<3
Carro och pojkarna kom lite tidigare för att dom skulle iväg på kvällen, så vi fikade och firade;) Erik och Olle har blivit så stora! Olle som var så busig innan har nu blivit så lugn och cool. Erik ville gå upp till dom stora barnen på deras rum, haha, gulle. Jag har fortf svårt att förstå att han går i skolan!

 Det var kul att ses, vi ses inte så ofta och det går långt mellan gångerna, så man får ta till vara på den tid som väl ges<3 Saga fick super fina kläder ifrån favvo affären nameit!

Finaste Adam hade sytt en filt till henne i skolan, jag smälter<3 Dom hade köpt en gummibjörn kramis till henne som spelade hennes älsklingslåt om man tryckte den på magen, klockrent! Och bollar såklart;)
Världens snyggaste (och godaste) tårta ifrån conditori fantasi (såklart=) tillverkad av Johan Darin! Gästerna var nöjda och glada och Saga likaså. Tänk att man får plats så många om man möblerar om lite, köksbordet i vardagsrummet fick det bli!





Men vilken dag, både jag och Alec vaknade med lite huvudvärk och den stannade kvar lite under hela dagen. Ibland vill man bara trycka på paus i livet och stanna upp och ta ett djupt andetag. Inte för att jag lever ett överdrivet hektiskt liv, men jag är sån som människa att jag tycker om lugn och ro, och visst, ibland vill jag ha fart och fläkt, men som sagt, en paus knapp ibland hade inte varit fel;)
Jag tog en dusch, sen lade vi oss alla KLOCKAN 21:30! Hallå, jag minns inte sist jag lade mig så tidigt!! Haha, skönt var det=)

För idag så ringde klockan 06:45, mot Malmö för fotbolls match och kalas hos fastrarna<3 Utvilad, pigg och redo för äventyr, skönt!

1 kommentar: