lördag 3 november 2012



Vi har varit hos Charlie å lekt i veckan;) Han fyllde 3 så han fick ett paket av Saga och sen bakade dom choklad bullar! Haha, elr Maria bakade, Saga åt och Charlie kladdade<3






Zara chillade i Filips babysitter, hon gillar den;)



Och så har vi myst inne när dr regnat så mycket...







<3

Och igår så drog Alec på sig löparkläder och satte fart mot Furuboda! Jag minns dt så mysigt ifrån när jag vart liten. Min mamma jobbade där, så på Måndagar så var dt fritt fram för personalen att ha simhallen för sig själv. Och oftast så var det vara vi<3
Men nu....knökfullt m folk, alldeles för ljust upptänt, kallt i poolen, slitet å skitigt. Nej, jag spar dt som ett minne ist<3
Men flickorna tyckte ju om att bada iaf!!






Nästa gång blir dt tivolibadet!
Alec fick åka bil med hem;) så åkte vi å köpte pizza! Costello levererar...mmmm!!



<3 <3 <3

Och idag så har vi sovit länge, ätit sen frukost, och donat här hemma. Trist väder ute:(
Så fort Saga vaknar från sin powernap så ska jag åka in och hämta upp syrran å så ska vi åka å handla mat, för ikväll bjuder vi hem la familia på middag i Hammar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar