lördag 26 januari 2013

Jodå, lite sjukstugan blev här visst, och det blir ju alltid värre framåt natten❤
Morbror Jokke kom hit igår med härliga semlor ifrån Cafe Sandhem (lätt å hålla dieten där ja..!!;) och med sitt härliga sällskap❤ Alec var ute å sprang och Saga passade på att lägga beslag på morbror Jokke, "leka min lum". Haha, gulle!
Han är så fin med flickorna, man märker att dom är glada i honom, och jag är så stolt, över att han är en lika fin morbror som bror.

Jag och Alec kollade på Django igår. Hemma, med sjuka barn i famnarna, men det gick!
Den var ju såklart jätte bra! Inte 100% jätte bra som Tarantino brukar vara, men nästan. Antingen så gillar man hans stil, elr inte, och jag älskar honom!

Idag så åkte vi till EKO för att handla lite, vilket resulterade i ett spontan köp av "kök" till flickorna, jättefint leksaks kök med vask, kylskåp och espressomaskin och grejer. Så Alec möblerade om lite här hemma och flyttade bort vår läshörna (vem har tid att läsa??;) och gjorde en lekhörna där ist! Och det blev ju toppen! Perfekt när hon vill vara här nere och leka hos oss ist för på sitt rum❤

Sen körde vi till Fantasi för att spana in de nya möblerna som satts upp. Och såååå fint det har blivit! Verkligen, det blev ett jätte lyft och ger en helt ny känsla! Så kom dit å ta en fika å provsitt de nya sofforna vettja;) *smygreklam* höhö...

Vid 18 så kom Jokke och finaste mor som lagat sin kalops ( som bara hon kan) och kört hit med den till oss för middagsmys tillsammans! Det är ju så med mammor, dom kan oftast laga god mat.. Iaf så kan min det❤
Saga bjöd oss alla också på mat ifrån sitt nya kök, haha
Kaffe, tragg å babys äppelkaka och i kvällen var gjord!
Tack för de fina familj!

Nu checkar vi snart ut å däckar, Gud så trött jag är...zzzz




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar