lördag 13 juli 2013

Degeberga

Igår så var det jag som skulle iväg på äventyr med tjejerna. Hampe hade en kompis som skulle komma hit och hänga. Och Alec skulle på egna äventyr. 
Men först så började vi dagen med en pannkaks frukost! Man kan inte börja dagen bättre än så, right!? 

Jag packade bilen och körde med tjejerna till Degeberga. Först hem till morfar å mormor och drack kaffe ute på gräsmattan☀

Sen körde vi ner till Degeberga marknad. Jag minns inte när jag var där sist?? Haha, men lite nostalgiskt. Fyndade jag? Ja, en Hello Kitty väska till Saga blev det jag köpte;) 
Mor köpte en födelsedags present till Zara hos Jennifer som säljer hemmasydda kläder. Underbara kläder! 
"Naimas Design" Far köpte ett par byxor till Saga, så snygga! 
Vi sprang på familjen Lundin också, å Saga och Olivia blev så glada att ses❤ Vad är oddsen?? 

Jag å tjejerna tröttnade på marknadshetsen och flydde till en mysig gräsplätt☀



Vi bestämde oss för att svalka oss med ett bad på underbara Forsakarsbadet som ligger så nära! En jätte bra ide. Det var så skönt. Nostalgi även där:)





Pizza hemma i Kyllingaröd och sen hade denna dagen flugit förbi❤ 
Inte för att tjejerna vart trötta när vi kom hem för det...haha...nejdå, dom har ju energi så det skulle räcka till ett helt elit idrottslag!!

Efter tandborstning och välling making så flydde dom ut på gräsmattan i hopp om en sista lekstund till. 
Som jag älskar er❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar