onsdag 30 november 2011

Sjuk tjej hej

Idag är jag hemma med sjuk tjej<3 riktigt hög feber och slö å trött. Inte alls som vår lilla vanliga spralla som vi är vana vid!
Hon tyckte inte alls om farbror doktor när vi var där idag! Även om han gjorde ett tafatt försök att vara "barnvänlig" så gick dt sådära. "åh titta lilla hunden, vad säger den" sa han med helt normal samtals ton, Saga såg skeptiskt på honom.
"Ajajaj" sa hon när dom stack henne i fingret, och när vi kom tillbaka till doktorn igen så sa han "hej hej", då svarade Saga "hej då". Så det sammanfattar nog allt hon tyckte om honom, haha.

Imårn är dt jobb igen, upp tidigt vilket känns sådär. Sagas feber smittar nästan på mig på ngt vis, så att jag oxå känner mig sådära halvsjuk. Så dt är nog lika bra att komma iväg lite så jag inte säckar ihop! :)




Saga i väntrummet hos doktorn<3

2 kommentarer:

  1. Gullepluttan.. sjuka barn är förkrossande. Kraaam till er:-)

    SvaraRadera
  2. haha vilken rolig tjej Saga e...nä ingen snäll doktor det där som tvingar på henne ett stick i fingret..

    SvaraRadera