måndag 21 november 2011

Tända ljus och varma filtar

Förra veckan präglades av mysiga besök av vänner<3 Johanna var här och hälsade på i Onsdags! Vi lagade god mat tillsammans, busade med Lillan, och sen nostalgi trip på kvällen med lite kaffe.
Det är alltid så mysigt med sådana vänner, vänner som du haft länge, som känner dig, som du inte behöver uppdatera allt för mycket för att känna dig nära. Vi har känt varann sedan högstadiet då vi var oskiljaktiga! Vi har så många fina, roliga, galna minnen tillsammans<3
Men tänk att även vi växte upp och blev stora, haha! Min fina Jaja<3

I Fredags så träffade jag Martina på stan efter jobbet på en fika, mys! Det är viktigt att inte glömma bort sina vänner mitt i livet, ibland känner man större behov av att umgås och bara snacka skit med tjej kompisar, och då får annat vänta ett tag, tvätta kan man göra en annan dag<3
Men nu har jag fyllt min kvot ett tag, och nu är baby hemma denna veckan så jag får lite uppärksamhet;)

Elin är i Afrika och lever livet, jag blir så sjukt sugen på att oxå resa när jag ser hennes bilder! Jag har alltid tänkt att jag inte ska fasta i jobba/bo fällan där man bara jobbar för att leva, och lever för att jobba. För rätt vad dt är så har hela livet passerat och man gjorde aldrig dt dära som man drömde om. Nej, så ska dt inte bli, jag ska göra dt jag drömmer om tillsammans med min familj<3 Må hända att dt tar lite längre tid, men det får det lov att göra!

Jag saknar Elin på jobbet, men Elin nr 2 fungerar som en superbra ersättare<3 Blir alltid så jäkla trött dock på Måndagar när jag jobbat helgen. Att jag aldrig lär mig, ska nog droppa att jobba helger så mycket efter nästa schema möte. Det ser alltid lätt ut när man bara kollar i kalender, men att upp och hoppa 05 på lördag och söndag är sådär kul faktiskt.

Men men, det blev en skön tupplur på soffan idag iaf!
Nu ska jag dricka en kopp kaffe och chilla lite, baby han körde iväg och spelar fotboll med grabbarna grus, så jag får chilla själv! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar