tisdag 7 oktober 2014

Mörkare tider

Fredagen startade ljudlöst. Ifrån min sida då. Rösten var borta och jag fick inte fram ett enda begripligt ord. Typiskt då jag och Lova skulle jobba morgon för första gången på flera veckor eftersom hon gått intensivkurs! Massor att prata om men inte ett ljud kom fram...
Nu råkade det ändå bli en hets fredag med fullt hus typ hela tiden så vi hade ändå inte haft tid att säga så mycket till varann. Tur att vi är ett väloljat team som går på auto ändå❤️ 

Hemma sen blev det isf fredags mys efter storhandling på Maxi Ture dagen! 
Fredagsbad med lillan☀️ 
Det blev ingen sen kväll för det var jobb som gällde på lördagen oxå..

Söndagen var däremot ledig och blev en riktigt familjedag❤️ frukost tillsammans!
Lite lek inne, sen klädde vi på oss och cyklade på lekplats safari☀️
En fika för att runda av denna mysiga eftermiddag, och cafét blev såklart..

När vi kom hem så var vi lite trötta, frusna och det var sååå mysigt att krypa ner under filten och bara mysa till en film❤️

Denna veckan så testar jag City Gross matkasse! Så kylen är full av saker jag kanske inte köpt annars, härligt!
Men tjejern verkar iaf gilla det änsålänge!

Zara är väldigt glad i att läsa sina egna gonattsagor, så vi kör på det ett tag ju. saga verkar också gilla det☀️

Jag hittade en funktion på mobilen där man kunde ändra sina foto till svartvita.
Jättefint tycker jag!
Jag frågade Saga om hon tyckte att det var en fin bild på mig. 
"Du är fin mamma, men du är lite mörk. Du har håret i ögat, då ser du ingenting"
-Jag tänkte att jag skulle se cool ut, svarar jag.
"Du är cool mamma".
-Precis som du gumman!
"Mmm, nästan"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar