söndag 16 oktober 2011

Söndag plus ledig är lika med gött!!

Sovmorgon idag, tack för dt Saga! Fast oavsett nr hon vaknar så är dt sovmorgon om man jämför med jobbedag, haha:)
Det är så skönt att kunna va uppe på lördag kväll i lugn och ro utan att tänka på att man måste skynda å gå och lägga sig för att gå upp i ottan.

Söndags frukost lite inspirerad av Elin (iver;). Läste på henne blogg om god hemmagjord brunch.
Jag gjorde amerikanska banana pancakes med sirap, ägg mackor, juice å kaffe! Och hela familjen ihop, frukost tillsammans är ngt av en favorit.



Sen fick brorsorna i uppdrag att klä på lillasyster...



Fortsatt kaffe och lek ute i solen!




Skönt att ta dt lugnt, inga tider att passa<3

Baby å Bebbi tog en krya på sig powernap, då körde jag ut till Inter sport för att försöka avsluta mitt "uppdrag" vinter jacka;)
Och tänka sig, första jackan jag ser när jag går in; är precis EN kvar i min storlek, den ser ut precis som jag tänkt, och passar som en smäck! Dock var dt ett spänne som var kasst så dom beställde en ny till mig som ska komma i veckan, återkommer med bild... ;)


2 kommentarer:

  1. Heja american pancakes! Vi måste komma på fler smakförslag! ;) Kraam!

    SvaraRadera