lördag 26 oktober 2013

Så mycket bättre

Det blev som jag trodde. Jag och Mie styrde upp morgonen på fantasi, och jeeeeeeez.. Vilken dag det blev! 
Helt galet tryck och jag gissar på att resten av stan hade dt likadant. Härligt! Meningen var att Alec och barnen skulle komma in tills jag slutade vid 15 och sen dra en sväng på stan. Men dom hade redan gått en sväng, och jag såg inte ens att jag skulle kunna ha någon möjlighet att stämpla ut 15..


Men lite senare dök dom upp och Alec lämnade av Saga hos mig och körde hem med resten och fixade middag❤️ 
Saga fick följa med mig på cykeln hem ist☀️ Världens bästa lilla sällskap!

Vi passade på att cykla inom Lovas nya lägenhet! Hon har fått en alldeles egen 1:a 400 m ifrån fantasi;) 
Och dom var i flyttartagen
Lennart fixade karagöra;)
Och Saga missade såklart inte fikan som fanns på plats;)

Det kommer bli hur fint som helst! Mysigt❤️ 

Middagen ar precis färdig när vi kom hem, och det, är lyx. 
Sen har vi bara chillat hemma, inga ambitioner alls. 
Jag la mig en stund i soffan. 
"Vad är det mamma?" säger Saga.
"Jag är bara lite trött gumman"
"Då kryper jag upp och lägger mig hos dig en stund å myser mamma, så blir du bra igen" 
Kärlek❤️

Ikväll är det premiär för att ett av mina favorit program. Så mycket bättre! Spännande. 

Btw. Vad tycks om min nya jacka? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar