måndag 26 januari 2015

Som vanligt igen

ALLTID när man har varit ledig på helgen, så är det så himla svårt att somna på söndagen.. Vilket ofta leder till att det blir bara typ 5 timmar sömn, om man har tur.. 
Så det har varit en seg arbetsdag 6-15 med sisso. Men ändå gick den snabbt! 

Frukost rasten bjöd på härliga foto updates hemifrån:) 

Jag tog bussen till Skånehuset, promenerade i duggregnet bort till dagis. Det var härligt med en stillsam liten promenad innan jag hämtade busfröna!
Saga orkar ju numera gå hela kilometern hem, stora tjejen❤️

Att komma hem i värmen var skönt! 
Först en film (törnrosa...igen..) under en filt i soffan, fixa middag, bada Zara, tvätta leriga dagis kläder, spela memory med Saga, borsta tänder och natta. Vardagen är igång och jag trivs faktiskt hur bra som helst med det❤️

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta klart på en film som jag aldrig lyckats se färdigt❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar