onsdag 28 januari 2015

After work

Igår när jag slutat jobbet och hämtat tjejerna så körde vi ut till Kyllingaröd. 
Jag och Jokke stack ner till Degeberga och gav oss ut på planerad löprunda. 
Så jäkla kul att vara någon helt annan stanns och springa. Jag är så stolt över min fina storebror som tar träningen till sig och verkligen visar framsteg! Och vilken spurt ha la till med, där finns absolut mer att hämta.

Far bjöd på körrfärssås och mor bjöd på LCHF tillbehör. Lovely! 
Zara fick sina första två par på alldeles egen hand, duktig tjej! 

Och denna dagen på jobbet var minst sagt ovanlig när smärre missöden ledde till att vi verkligen fick träna på vår huvud räkning. Men även det gick bra! 

Och efter jag hämtat tjejerna så kom Johanna och Julius❤️ Äntligen! 

Jag älskar att ha dom här❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar