söndag 25 januari 2015

Kusiner och chokladbollar


Jag hann med en snabb löptur igår. Och det var skönt. Det svåraste är att få tummen ur, men när man väl kommit ut så är det härligt. Den friska luften gör dig gott, och det känns bra att få svettas och ta i. 

Efter det så bytte jag om och tog bussen in till stan. In till Lovis❤️ 
Vi har planerat kusin träff med Ellen & Klara nu ett tag, och ikväll så skulle det äntligen bli av.


Och vi hade så himla mysigt. Jag skojar inte om jag säger att vi satt och traggade runt Lovas köksbord i 6 timmar❤️ 
Dom har ju växt ikapp oss lite nu så att vi nästan är jämngamla. Nästan.. :)

Idag så överaskade barnen med att väcka oss med att dom redan gått upp och satt där nere i soffan tillsammans och spelade iPad. Haha, är dom redan så stora!
En rejäl frukost i LCHF anda för min del, sen började dagen. 
Jag åkte till gymmet och körde mitt styrkepass, skönt.
När jag kom hem åkte Alec iväg för sina söndags intervaller, det gäller att pussla.


Vi gjorde chokladbollar! 

Och Saga insisterade på att få hjälpa till att städa undan efteråt. "Idag har jag varit duktig med allt jag har gjort" sa hon stolt.

Hon fick ett mysigt bad efteråt. "Precis som dig vill jag ha mamma, med ljus"❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar