tisdag 3 februari 2015

Bra flow

Det blev en sån där toppen sovmorgon idag igen. En sån som man inte vågar hoppas ska komma två dagar i rad☺️ 

Sen tog vi vagnen till dagis idag
Saga tyckte att solen lyste för skarpt emot snön på marken, så hon behövde sina solbrillor☺️

Efter lämning så sprang jag till jobbet. En omväg vid Hammarajön. Det kändes bra idag också. Det känns som jag är inne i ett flow, och jag är så tacksam för det.
Ju mer träning och friskluft du ger din kropp, desto mer får du tillbaka i glädje och energi. 

Lite lagom svettig och rosig om kinderna så varvade jag ner på jobbet innan jag började mitt pass.

Ikväll fick jag dock "igen" för två härliga sovmorgnar med en nattning på typ 2 timmar! Haha.. Men det är okej, det är ju inte deras fel att vi jobbar oregelbundna tider och hux plötsligt ska upp kl 5 imon❤️ 
Nu sover som iaf sött. 

Jag: "gonatt min ängel"
Zara: "jag är Lala {Zara}" 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar