onsdag 4 februari 2015

En annan mamma

Idag var det vilodag. I alla fall ifrån träningen. 
Kl 5:30 så lämnade vi tjejerna på dagis. Jag förstår inte hur dom kan vara så pigga och glada så tidigt!

6-15 för min del på jobbet. Efter sockerfritt januari så har det blivit en del sötsaker nu i februari. Men jag har bestämt mig. Sugar no more.. Så efter avtrappning så är det sockerfritt från och med imorgon. Jag utlyser dock undantagstillstånd för mörk choklad lite sådär emellanåt, när det krisar;) 

När jag slutat så skulle jag en planerad sväng bort till frisören. Men emellan där så hann jag med en fika med far som var inne i stan. Så fick jag kramas lite med honom ❤️

Och när jag sen kom hem så stod middagen färdig på bordet för andra dagen i rad. Runt bordet satt min fina lilla familj och väntade på mig. Tacksam ❤️

Uppdrag duscha Zaras hår är aldrig kul. Men vi har en viss uppdelning av grejer i vårt hushåll, och just denna grejen är min. 
Så, arg som ett bi med tårar som sprutar i duschen så skriker hon: "Jag ha annan mamma!!"
Det gäller ju att man inte tar saker personligt när man är förälder, haha!
 Inte en droppe vatten ögonen och hon var som förbytt. 
Skrattade "-Jag dutti!"
En high five på det, sen ville hon inte ha en annan mamma mer. 
Tur för mig de❤️

1 kommentar: