tisdag 4 september 2012

London å massa bilder!

Vi möttes av storstan direkt! En taxibil i brittisk stil plockade upp oss på Gatwick. Körde oss på fel sida (för vår del) på vägen till vårt hotell.



Elin å Elin skulle dela rum, och jag skulle bo själv;) jag hade dock blivit uppgraderad till delux rum ist så jag bunkade m Iversen!;)






Efter vi installerat oss så köpte vi ett dagskort till Metron å åkte in till city! Dubbeldäckare, människor och stadstempot mötte oss, härligt! Vi lunchade på Garfunkel;)






Sen strosade vi rundor tills det var dags för resans mål!






The phaaaaaaaaantom of the opera is there....

Alltså herregud! Det bästa jag någonsin sett! Scenen är byggd för denna musikalen då den har gått där i 25(!!) år. Scenografin, effekterna, allt var oklanderligt. Och musiken! Ibland vid vissa trummslag så kändes det som att det mullrade å åskade inne på Her Majesty Theater !! Och utan att ha sett någon annan i rollen så kan jag redan säga att Peter Jöback gör den bäst! Helt nyvunnen respekt för honom. Han sjunger otroligt bra, toner som jag inte visste att han kunde sätta, hans skådespeleri, wow! Sofia Escobar som hade den kvinnliga huvudrollen, hon sjöng oxå helt underbart! Vi var helt tagna efteråt! Och att åka med likasinnade musikälskande tjejer, fina syster å fina vän. Vi var tvungna att tragga sönder detta över en bit mat sen, mums.










Och sen hade vi en dag till!
Jag sov ifrån 23-8 utan att vakna, vilken lyx! Tur att jag hade pumpen med mig dock, ajaj när jag vaknade!!;)

English breakfast på hotellet startade dagen.



Sen en promenad i Hyde Park som <3
And then.... Shopping!





















Fika paus på Starbucks!






Mer shopping å sightseeing ;)












Sen käkade vi på spagetti house!







All good things must come to and end. Så tillslut begav vi oss till flygplatsen. Bye Bye London, see you soon!






Tack Elin å Elin<3

Och tack baby! En bebis å en flicka, även om du inte sov en blund direkt så klarade du dt galant!


Och höll mig uppdaterad m bilder på vad ni sysslade med på dagarna<3 Jag hann sakna er massor under tiden!!














<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. ahhh..vilken resa det blev på så kort tid..underbara london, underbara peter=)

    SvaraRadera