lördag 8 september 2012

Say it with a picture

Vi välkomnades hem ifrån London med hemlagad mat ala mor, the best! Samt husvisning;)









Jag passade på att ta igen missat mys med mina fina flickor!










Fick känna på hur dt känns nu att vara själv hemma med dom nu när baby har börjar jobba! Och jag trivs!! Visst, inland blir man trött i huvudet av tjaaaat, haha, men dt hör ju till hela de här småbarns livet, man får liksom ta de goda med de onda<3







Far var i stan och passade på å bjuda mig å Zara på fika<3







På 2 dagar lyckades jag promenera 1,5 mil, bl.a. till Maxi;)



Baby är föräldraledig alla Fredagar fram till nyår, tjoho! Vi började med att fira dt på Barbacka! Vi sprang på Elin å Far på stan, så han följde med oss!










Och eftersom Tivoliparken ligger så nära.... ;)









Far bjöd på fika;)
När Saga var uppe å lekte i klätterställningen, så stod jag en bit ifrån med ryggen vänd dit. När jag vänder mig om igen så ser jag Alec, som i slow motion, komma flygandes genom luften, som att han skulle rädda en straff!
Men det han var ute efter att fånga var en liten brunett som ramlat mellan repen och var på väg ner mot marken!
Han lyckades precis fånga henne bara centimeter innan hon skulle ta i marken! Pappa blev hjälte<3

Saga blev trött av dagens äventyr..



Zara blev pigg:)




Ikväll myser vi med äppelkaka å film!!








En hel vecka i ett inlägg, bra jobbat Lelle;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar