onsdag 11 juni 2014

Det bästa med

Det bästa med soligt väder är, att man kan vara ute alltid
Vi åt frukt ute innan dagis, mums.
Man hinner kanske sola lite innan elr efter jobbet ☀️
På kvällen kan man gå en skön PW om inte orken till en löprunda infinner sig.

Härom kvällen när jag kom hem efter en PW så la jag mig i soffan ute på altanen och tog på mig mina urbanears.
Sen låg jag där i säkert 2 timmar och bara lyssnade på musik. Så jäkla skönt.
Det blev mycket Phantom of the opera också. Jag älskar den. Musiken i den, texterna, storyn. Jag blir så känslofylld varenda gång jag lyssnar på den. 
Och då hör jag oftast av mig ganska snabbt till Elin & Elin. Eftersom dom var med mig där i London och såg Peter Jöback ta sig an rollen som The Phantom Dom förstår hur jag känner☀️ 
Det låter kanske fånigt, men jag lovar, det är det inte. 

Nu har jag jobbat många dagar utan att vara ledig. Två till, sen så ska jag vara ledig Lördag&Söndag. Härligt! 
Studenten stundar på Fredag, och vi laddar. Tårtor och smörgåstårtor. Vi är redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar