söndag 1 februari 2015

Badhus och godis

Jag åt typ godis till frukost idag..
 
Men jag vet inte. Jag tror jag trivs bättre som en ikke socker ätare. När man har vant sig av med det så är det ganska skönt att slippa det. Men men, vi får se hur det blir med det dära.

Jag fick sovmorgon när tjejerna själv smög in och satt på tvn. Alec hade redan blivit hämtad och var iväg på nån terränglöpnings grej i skogen☺️

Jag, Elin, tjejerna å Johanna&Julius körde till Hässleholm för att testa deras badhus! 
Bara där finns en bassäng så är ju kidsen glada.
Vi var en vuxen per barn, och det var tur, för det är verkligen fullt ös! Tur att dom ville fika lite så att vi fick hämta andan.

Detta badhus hade världens krångligaste system när det kom till omklädningsrum. 
Man kom först till en massa bås, där skulle man byta om, vidare in til ett stort rum med en massa skåp, unisex, sen vidare längre bort fanns herr och dam duschar. 
Vi protesterade ganska högljutt emot det enormt komplexa system. Och när vi skulle hem så var vi rebelliska och hämtade våra grejer i det stora unisex omklädningsrummet, och tog med oss in i duschrummet. 
Vi var trötta och hungriga och körde middag på Donken i Hässlehåla! 
Dem där känslan, när man känner sig helt slutkörd både i huvud och kropp, men ändå så nöjd. Nöjd över glada barn, nöjd över litet äventyr, nöjd över fin familj och fina vänner❤️ 

Väl hemma så var pappa efterlängtad!
Jag lämnade dom att gosa en stund och stack till gymmet och körde ett pass. Skönt! Det var skönt med en stund för mig själv, få svettas lite. 

Nu sover barnen, Alec kollar på UFC, och jag är riktigt lockad av att smyga upp och lägga mig, och sätta på "Mamma Mia" på tvn där uppe. I think i will☺️

Ny vecka imon, hoppas ni haft en bra helg!

1 kommentar:

  1. Tack älskade ni!! De va superskönt och komma ut på lite äventyr, julle e ju ingen badkruka precis! Toppendag med toppen tjejer! Nöjd mamma ska nu lägga sig :) natti vännen/missjey

    SvaraRadera