måndag 2 februari 2015

Good Vibes

En sån där jäkligt härlig morgon där jag å tjejerna låg och drog oss i sängen extra länge!

Stackars Alec va på jobbet å missade morgonmys.

Sen bar det iväg till veckans första dagis!
Timmen mellan dagislämning och jobb så hann jag hem å fixa middagen, vika å lägga in helgens tvättberg, dammsuga och röja, men stereon på högsta volym. Jag blev nästan svettig

En ganska lugn dag på jobbet, men det gick ändå gansk snabbt, jag höll mig sysselsatt och hade gäster typ hela tiden ändå. Efter jag var klar med stängningen så bytte jag om och lät benen bära mig hem.
Härligt skön luft, -2grader men ändå inte för kallt! Jag kände mig pigg och stark och höll bra tempo. Trots att mobilen tillsammans med musiken dog när jag hade 500 m kvar så fanns det bra krut i spurten. Dock när jag skulle stanna så halkade jag såklart på en isfläck och landade på knäna. Upp fort som fan och kollade mig omkring så att ingen såg mig. För sån är jag, haha!

Lite öm å blåa knä, annars känns det bra. Och nu efter att ha nattat kidsen så känns det väldigt skönt att sjunka ner i soffan. Nu ska jag inte lyfta ett finger mer ikväll☺️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar