tisdag 20 oktober 2009

Hej Hej!

Idag så gick det faktiskt lätt att gå upp=) Jag och morsan bytte pass för att hon skulle iväg på morgonen. Så det blev tidigt pass för Lelle! Vilket jag inte har ngt emot, skönt att sluta kl 14 säger jag=) Så mysigt igårkväll, när jag kom hem efter chill hos mor och far så bytte jag sängkläder och kröp ner och tittade på film på datorn. Somnade till, vaknade sen av att baby kom hem ifrån jobbet 23=) Sen stack han ner på gymmet tokern, och jag sov vidare!
Super lugn dag på jobbet idag, vilket jag tycker kan vara ganska tråkigt, tycker om när det är lite liv och rörelse ju, men men vad gör man i dessa tider.
Ibland säger jag till mor att hon ska lägga ner cafét och ta ett vanligt jobb, tänk att få pengar och fritid, det hade ju varit underbart skönt! Då hade man kanske träffade henne lite mer "utanför" jobbet, vet nog ingen som jobbar så mycket som hon. Och tanken på att missa livet genom att bara jobba jobba jobba känns för mig skrämmande.. Men men, time will tell!

Carro och Olle kom till cafét och hälsade på mig, vi kände att vi ville sällskapa mer, så jag åkte bort till dom när jag slutat jobba. Jokke agerade chaufför och fick komma in och hälsa på lilleman. Så söt Jokke är med en liten bebbe i famnen, inte varje dag man ser det minsann ;)


Vi hade iaf jätte mysigt, tycker det är så avslappnande att hänga med dom. Man kan bara vara sig själv liksom och det är ngt jag gillar. Lite fika, prat och kaffe såklart, och mys med ungarna, skitsnack med mammi, sen var min eftermiddag räddad <3
Tog bussen hem för att Tania skulle komma hit, men klockan slog 19 och ingen Tania dök upp, undrar vad som hänt?

Så nu sitter jag och kollar efter ett par inomhus skor till träningen som börjar på Söndag, lutar åt att det blir ett par sådana, vad sägs?

Nu kommer baby hem om 50 minuter, jippie! Känns som om det var så längesedan nu eftersom vi inte hängde tillsammans igårkväll.. Så snart så!!
Kramar ifrån /L

2 kommentarer:

  1. Dom är jättebra! Jag har haft mina sen i 8:an :)

    SvaraRadera
  2. Hihi, vad bra bilden blev på Jokke och Olle :) Sött! Du är välkommen när du vill, andas lite lantluft :D

    SvaraRadera