fredag 16 oktober 2009

Nu ska jag bli bättre igen.. !

Alltså, det är ju nu när det är höst som det är så kul att ha en blogg, så man kan sitta på små timmarna och bara skriva av sig lite innan man går och lägger sig. Jag var mycket duktigare på det förr. Men det känns ju som att jag, jobbar, äter sover.. ja, haha, det händer kanske inte så mycket spektakulärt i min vardag... Men det gör det ju egentligen!
Jag träffar alltid hur många roliga kunder som helst under dagen, hittar på roliga saker med baby, vi lagar nån god mat osv.

Så idag... Så har jag haft 7:30-14:00 passet, det var jag och Katta som skötte stället, för morsan har åkt på älska mat mässan i Malmö. Jag skulle oxå vilja åka på mässa! Det är kul att stå och locka fram folks köplust! (!) När jag slutat så stod jag i busskuren och väntade på bussen.
Då stannade det till en bil som vinkade på mig (hon I bilen alltså). Detta är tredje gången någon stannar för att de mig lift in till stan! Men denna gången åkte jag med, för henne kände jag, min gamla lärare på Österäng, trevlig säger jag! Jag har alltid gillat henne=)

Sen blev det apoteket, 2,6 km på löpbandet, lyfta lite vikter, bort till Fantasi och låna en kött termometer, till Elin och låna hennes bil, hem, duscha, tillaga helstekt fläskfilé m. bacon och grönsaker, idol med baby & killarna, Alecs ris ala malta (mmmmmmums=)

Och nu... sitter jag här och bloggar! Imårn är det jobb igen, sen är jag ledig Söndag, det ska bli skönt!
Sov så gott alla ni, kärlek ifrån Lelle <3

Jag <3 Baby i Sthlm, vi hade det helt underbart mysigt, massa kärlek till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar