söndag 18 oktober 2009

Leidg imårn!

Idag var det tungt att gå upp, sov dåligt, måste bero på löpbandet, hade RLS precis när jag skulle gå och lägga mig. Och det höll mig vaken må jag säga..grrr..

Iaf, så gick dagen på Ekströms fort! Pratade lite med Carro i telefon på vägen hem, och det slog mig hur glad hon kan göra mig. Lite Carro prat så hade jag extra energi! Sen bar det hemåt, jag köpte en Lätt Korsords tidning (jag och Katta snöade in på det på rasten på jobbet=)
Satte mig och kryssade lite när jag kom hem till la familia <3
Elin kom och hämtade bilen och min dammsugare, som nu är hennes dammsugare =) Hade dock slängs skaftet, men tänkte att "på något vis så får hon klara sig utan", nån som har ngt extra att sälja?
Somnade i sängen sen ett par timmar, jisses, den oroliga natten gjorde sig påmind.. Men det var skönt! Sen vankades det Karré, kokta grönsaker och sås, MUMS! Jag var så hungrig när jag vaknade. Alec och killarna hade köpt lördagsgodis innan idag, så jag ville ju inte vara sämre.
Hoppade upp på cyllen, MOT Videomix (V.I.P, Hemmakväll..?) Där träffade jag Martina! Kuuul!
Hon var ju jätte fin i sitt hår, hon hade samma frisyr som mig innan, men tog av dom för ett tag sen. Vi bestämde iaf att hon skulle virka mina dreads så vi skulle ses nästa vecka, mysigt <3

Men nu så ska jag återgå till mitt korsord, och njuta av vetskapen om ledig dag imårn med fina barn och underbar pojkvän! Vi får väl se var morgondagen har att bjuda på... ;)

Kärlek //L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar