fredag 22 januari 2010

Arbetsveckan slut!

Efter en vecka på fantasi så känner jag mig nöjd=) Känns konstigt att jag inte har ngt jobb nästa vecka, för nu har jag haft jobb ända sen jag blev arbetslös...typ..? Men men, jag ska nog kunna roa mig! Jag och Elin har snacka med Hanna om att åka och hälsa på henne (inte en dag för tidigt!!) i sölvesborg. Hennes lille kotte måste ju vara stor nu ju!
Skönt med helg, killarna kom idag, så ikväll är det fredagsmys med Lets Dance och film.
Imårn så hade vi planer på badhuset, hoppas att det inte är så kallt där som det brukar vara.

I förgår så var jag hemma hos carro & björn och hälsade på. Det var så mysigt! Alltid lika mysigt att mysa med min kära Erik <3 Känns coolt att jag varit med honom i hela hans liv och följt honom, han är så fin. Och lilla Olle som är så lätt att ha att göra med. Världens bästa mamma är du Caroline, och världens bästa vän för den delen oxå <3

Trivs med livet och känner att jag är på väg åt rätt håll, har människor som jag älskar i mitt liv, och min underbara sambo som ständigt hittar på nya sätt att få mig att känna mig speciell.
Hoppas alla får en mysig helg!
(Ett musik tips "The Baseballs", lite små roliga att lyssna på faktiskt.)

Kärlek // Lelle

1 kommentar:

  1. de e en bra inställning.i´m proud of you=) krams

    SvaraRadera