tisdag 19 januari 2010

Fantasi

Idag så var det jobb som gäller på fantasi. Och jag måste bara säga, jisses vad jag trivs där. Hade jag kunnat så hade jag jobbat där 100%.
Så skönt att sköta stället, göra listorna, fixa inför stängning, ta hand om kunderna, och till slut låsa och släcka. Sen promenerar jag hem till vårt mysiga hem där baby väntar med en varm famn <3
Usch för att vara arbetslös! Jag får tacka Mie och Emma för att dom åkte till Åre så att jag kunde jobba ist!! =)

Imårn är det 6-15 med syrran som gäller! Sen är det jag som sätter mig på bussen för att åka ut till min fina extra familj i skogarna! Carro, here i come!

Gonatt alla, sov så gott <3
//Lelle

1 kommentar:

  1. de var kul med jobb idag..även om vi gick in i varandra hela tiden och skrämde varandra samtidigt en gång..nördigt=)

    SvaraRadera