onsdag 23 november 2011

Morgon tillsammans!

Det är så mysigt, när vi börjar samtidigt. Jag smyger upp vid 4:45, gör mig iordning, sen går jag in och väcker lillan som alltid är extra kelig på morgonen<3 gör henne redo för dagis, baby kommer oxå upp och gör sig iordning sen åker vi och lämnar på dagis tillsammans, tidig morgon!
Sen hinner vi med en snabb snabb kopp kaffe när han lämnar mig på jobbet innan vi börjar, jag gillar<3

Idag jobbade jag med Mie, ännu mera gillar! Precis som förr<3

Bussen hem, lek å bus med toppad tjej, sen kom mor på besök. Jag fixade lite käk å så satt vi å traggade skit<3

Nu sitter jag bänkad i soffan, kaffe å lite tv, innan ögonlocken ska få vila!


/Lelle

1 kommentar:

  1. Tack för middag kära unge:-)) och Sagamys.. jag har sagt det innan o säger det igen. Det är lycka när Saga skiner upp när vi hittar varandra genom köksfönstret och sen springer med öppna armar o möter mig när jag kliver in genom dörren. Kram på mormor o upp i famnen för att "berätta allt." Älskade ungar stora som små.:-) Kraaam

    SvaraRadera