lördag 5 november 2011

Skönt

Det känns som om denna veckan bara sprungit iväg, men ändå varit lång?! Men de veckor som Alec jobbar kväll så ses vi knappt alls, vi går mest om varann hela tiden!
Därför känns dt som att den varit lång, för att jag längtat efter honom lite granna;) men å andra sidan så har jag å saga hittat på en massa, så då känns den kort, bla bla bla, eller hur;)

Lite roliga sido projekt på jobbet är alltid kul. Ju mer man får "frihet" att hitta på egna grejer, desto roligare blir jobbet. "Frihet under ansvar" som morsan alltid brukade säga till oss när vi var små;)

Men Jisses vad skönt dt var igår; fredag, 6-15 sen helg! Och jag är ledig både lör&sön även denna helg, jag gillar.

När jag kom hem så hade Alec överaskat med att köpa fina julprydnader till vår första jul i Hammar. Det gulliga är att Alec inte alls bryr sig om sånt, men han vet att jag älskar det;)
Och så stod dt en bukett röda rosor på köksbordet till "värdens bästa mamma å sambo"
Och dt bästa av allt...det är jag;)

Jg känner mig så lycklig å nöjd<3

Far bjöd på middag å idol igår, Saga älskar att showa och få uppmärksamhet av alla, fina tös. Jg njuter av att sitta å förundras över hur stor och klok hon är<3

Nu har jag sprungit 5km på löpbandet och är hur mör som helst, in i duschen! Ikväll är det Grease!

/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar