söndag 24 augusti 2014

Blåsväder

Efter en uppochner dag på jobbet i fredags så stämplade jag ut och begav mig hem till mina❤️ 
Lika bra att hålla igång annars så hade jag somnat, för denna veckan har bjudit på alldeles för lite sömn..
Vi gick ut en sväng och Saga fick cykla☀️

Sen upp på lördag för att jobba några timmar! Klockade ut redan 10 för att hinna hem till kusinerna och syster kom! Jag, Alec, Elin å Ellen&Klara hade bestämt oss för att springa iForm loppet. Vi (kusinerna) har länge tyckt att det är så onödigt att vi ses för lite och bestämde oss för att hitta på något tillsammans ❤️
Saga tog tillfället i akt och stal deras uppmärksamhet direkt när dom kom☀️

Morfar passade tjejerna och vi körde mot Malmö! 
Med likadana tröjorn och likadana skor så kutade vi 5 km så fort vi kunde. I västra hamnen, behöver jag säga att det blåste som f*n?
Men vi var alla nöjda och helt slut! 
Jag kom in på 26:47 och fick ändå känna mig nöjd med den tiden! 
Klara och jag sprang tillsammans hela loppet med hon drog ifrån och kom in 7 sek innan mig. Tävlingsmänniskan inom mig tyckte det vart jävligt surt, men jag hade verkligen inget mer att ge, plus att tiden förmodligen hade blivit ännu sämre om hon inte peppat mig de sista 400m❤️

Alec slog till och gjorde pers på 19:15 (!!) och hade på 3:e plats! Helt galet!! Han är så hängiven sin löpning och att få ett pris för det var han verkligen värd!

Cicci kom också och hejjade på oss, mysigt! Jag är tacksam för all familj jag har❤️ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar