tisdag 9 september 2014

Stolthet och kärlek


Hon var så spänd och förväntansfull. Jag ville inte "tvinga på" henne någon tyll. Men när hon själv frågade "Mamma, ska jag inte ha nån kjol?" Så fick hon såklart det❤️ 
När vi var framme så sprang alla barnen in i dans studion. 
"Mamma, får jag också springa in"? Det tindrade i ögonen på henne! 
"Självklart! Jag väntar här och tittar på dig."
Hon satte sig så fint med dom andra barnen i en ring, och när hennes namn ropades upp så sträckte hon upp handen i luften. "Jag är här!"
Vår lilla flicka på sin första egna aktivitet. Nya barn, nytt ställe, ny grej. Och hon var så modig. Jag sprack nästan av stolthet när hon trippade runt över dansgolvet, hon såg så lycklig ut.
Det är en känsla som inte går att beskriva☀️
 

Vi cyklar till dagis också nu, det går jättebra! 

Och i helgen passade vi på att köra "all in" gällande frukost. Jag är glad att två damer till i detta hushållet är lika glada i frukost som jag är.

Jag passade på cykla in en sväng till stan på tu man hand med min lilla tjej i Lördags. Hon var så mallig❤️ Hon blev lite större för ett ögonblick, hon njöt nog lika mycket som jag av vår ensamma stund. 

Sen fick hon följa med mig och Alec och handla lite födelsedags presenter till vår blivande 4-åring❤️


Midnattsloppet detta året var underbart! Jag hade inte sprungit mer än 5 km på hela sommaren och undrade hur det skulle gå med en mil. 57:08 blev det och jag är hur nöjd som helst med det! Kändes som jag flög fram och stämningen var på topp! 
Jag tog inte ut mig helt kände jag, så jag vet att det finns mer att ge. 

Alec som har en skada bytte till maskeradgruppen ist. Min favorit karaktär btw.. :)


Idag så tittade solen fram, så vi åt lunch ute innan det var dags för dagis och jobb☀️ 

Nu börjar en ny vecka, och tjejerna hade gjort teckningar till oss på dagis. Och ja, vi har ett par stycken här hemma. Detta är dagens skörd ❤️

1 kommentar:

  1. Hahahha var han Batman!? Maskeradgruppen stod framför min startgrupp så jag såg honom där, lustigt.

    SvaraRadera