onsdag 18 september 2013

Saga 3 år

Och så har lilla Saga hunnit fylla 3 år! Det är ju helt galet..
Där ligger hon i magen

Detta kommer jag ihåg som en av de soligaste somrarna. då låg jag still och solade dagarna långa. Det är nu ett minne blott, haha!! 

Lilla Saga i sin allra första pyjamas 

Första besöken







Hennes önskemål var att jag skulle sjunga för henne på hennes födelsedag, på hennes rum. Och det var min plan, men när jag och Zara hade varit nere och hämtat hennes paket och gick upp igen så hittade vi henne i Hampes säng, bredvid storebror!
Så jag sjöng lite tyst för henne, och sen var det dags för lite paket. Gulle! Alec som var i Köpenhamn och sprang halvmara, hade spelat in födelsedags sång för henne på iPaden. Haha, han hade också spelat in en guide där han ledde henne fram till lite små presenter som han gömt här hemma!




Sen åkte jag och tjejerna till Fantasi, där Filippa och Elin hade pyntat vårt bord med girlander och ballonger och ljus. Där hittade vi oxå mormor och morfar som överaskade med paket. Och så åt vi frukost tillsammans.


Vidare hem till storebrorsorna som hade vaknat! Och just då knackade vår granne Birgitta på och kom med presenter till både födelsedagsgrisen och lillasyster. Paraplyet blev mycket populärt;)


Sen körde vi till Andys! Haha, det är lika galet varje gång man kommer dit. Dock har Saga blivit lite äldre och försiktigare, så hon hoppade helst på studsmattan bara.
Zara däremot...haha, hon blev helt tokig i rutchkanan!


Mat intogs på Donken och då vart vi alla trötta..!

Sen åt vi tårta med pappa när han kom hem.

Fina flicka, som vi älskar dig. Så klok och snäll, rolig och speciell.
På Söndag så firar vi henne med vanligt kalas, med släkten. Och Söndagen efter så är det ett liiiiiitet barnkalas med 3 kompisar som står i kalendern. Hoppas hon ska känna sig speciell, haha, och inte allt för bortskämd!

2 kommentarer:

  1. Älskade lilla Saga! Hon verkar ha haft en toppendag! :)

    (är det Lova på bild!?!?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att förstå att hon redan är så stor!! <3
      Haha, Ja det är lilla Lova på bild;)
      puss puss

      Radera