måndag 2 september 2013

Vännern och ålder

Jag fick finbesök på jobbet. "Bakar du alla kakorna här?" frågade Tilda. Ha, tänk om det varit så!
Jag och min barndoms bästis fick ÄNTLIGEN en stund över till att ses! Och alltid hur längesedan det än varit, så känns det bara som igår❤ 
Hanna, som jag inte heller träffat på väldigt länge kom på besök. Underbart! Och Sigrid har redan blivit så stor❤ 
Tokiga storebror kom och gjorde helgen gyllene☀ 
Moster Elin kom å busade❤ 
Sen kom Lova oxå efter hon stängt. Det började med tacos och film. Men sen slutade filmen funkade, så ist blev dt tragg å mys❤ 
Flickorna putsade fönsterna, vilket resulterade i skitiga fönster... Haha..

Vi gjorde grimaser..

Zara fick oxå va med på bild

Zara älskar dagis❤

Sen blev det höst..


Ja, tiden flyger som vanligt iväg för mig och min blogg. Men så får det va. Jag har varit förkyld och inte sprungit på en vecka. Hoppas det inte "förstör" ngt inför midnattsloppet.
Jag och Alec gjorde en body scanning idag. Där fick vi veta vår metaboliska ålder. Mitt resultat var lite tråkigt. Min kropp på insidan är 27 år, precis som jag. Mer häpnadsväckande är att Alec som är 44, på insidan är, 26... Galet!
Haha, spännande info dock ;) 

Imorgon börjar jag dagen med en protein shake. Nyinköpt för att få i mig det jag ska. För tydligen så äter min kropp upp mina muskler för jag tillför för lite protein. 
Man lär sig alltid ngt. Gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar