måndag 18 november 2013

Vardagar i november

Igår vart en sån härlig dag. Efter att jag slutat mitt 6-13 pass, som blev liiiite längre pga många fika sugna gäster, så körde jag hem till min lilla familj❤️
Tjejerna var i full gång med pappa å leka med det nya legot som vi hade köpt i Ullared;) 

När Alec stack ut på en löptur så klädde jag mig för en pw med tjejerna i vagnen. Det var längesen, jag är inte lika ofta ute på promenader med dom som jag brukade. Bättring där! 


Hursom så stannade vi till sist vid lekplatsen. Då hade Zara slumrat en stund, perfekt, för då kunde jag ge Saga min fulla uppmärksamhet. 


Hon lärde sig att hoppa av gungan i farten, och hon blev sååååå stolt och mallig. Vi highfivade, klappade och tjoade! 
Jag: "-Saga, får jag filma dig när du hoppar?" 
Saga: "-Nej, det vill jag inte"
Jag: "Okej, då gör jag inte det"
Saga: "Men tack för att du frågade mamma" ❤️

Idag så var det 5-13 för min del, men det blev också ngt längre pga mycket gäster. Kul såklart, men synd att jag missade Alec som hann åka till jobbet innan jag kom hem;( 
När jag hämtat tjejerna så hängde vi bara inne. Lego, mellanmål, Ronja Rövardotter präglade dagen☀️

Nu sover dom gott och denna trötta morsan ska gå och borsta tänderna och hoppa i säng!
Och kanske ska jag slå på ett avsnitt av vår absoluta favorit serie här hemma just nu. Jag är smått besatt faktiskt.. Har du inte sett den, GÖR DET!

1 kommentar:

  1. Homeland ska jag se men just nu ser jag American Horror story säsong två, sjukt spännande!

    SvaraRadera