söndag 3 november 2013

Jag har...

Jag har...
Sagt bye bye blondie..
Och hej hej brunett..

Jag visste först inte om jag skulle våga. Men jag har ju aldrig varit feg när det gäller sånt förr, och man kan ju alltid ångra tillbaka sig;) 

Jag haaaaar, haft mysig fredags morgon med mina tjejer❤️
Och lyckats göra en fläta på Saga
Tofsar på Zara...haha..❤️

Jag har, druckit bubbel på (efter!!) jobbet. Som chefen bjöd på för att han tycker att vi är bäst!

Jag har, varit och tittat på min brors utställning. Blivit sååå stolt och glad för hans skull att han hittat sin grej❤️

Jag har, lämnat tjejerna hos mormor och morfar för dom ville låna dom över natten☀️ 

Jag har, tänt ett ljus på min fasters grav. Alldeles ensam körde jag dit, i mörkret, för att ändå känna värme och kärlek ibland alla dessa ljus. Så många som är begravda där, som är älskade och saknade❤️

Jag har, varit ensam hemma hela kvällen. 

Jag har, tagit emot Alec som kom hem efter att ha sprungit Österlen lyser. En halvmara. Men han hade ändrat sig i sista stund och ist sprungit en hel maraton.. Galenpannan

Nu ska jag sova hela natten tills jag vaknar. Börjar inte jobba förrän 11 imon. Skönt! Men jag saknar dom allt... Våra små stjärnor ☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar