söndag 27 oktober 2013

Höst, baka, klocka


Söndagar brukar vara dagen då jag slår upp ögonen och är galet sugen på en riktig brak frukost! 
Och så även idag... Pannkaks järnet åkte på och det blev steka av de;)

Och Alec kom på en härlig idé om utflykt till Lerjevallen! Och Johanna och Julius skulle ändå komma hit, så då fick dom ju följa med såklart. 
Och jag lät kitchenaiden jobba liten på morgonen. Vaniljbullar, så jevla gott;) 

Vi hade bästa höstvädret! 
Alec visade Johanna hur man tar fina höstkort☀️
Saga ville att jag skulle ta kort på henne när hon hoppade ner från en sten..haha

Friskluften gjorde verkligen gott❤️
 
Det var mysigt att få tid ihop med kär vän. Min starka, kloka Johanna. Så glad att du ville vara med oss idag❤️ 

Adam tog tåget till Trelleborg, och jag och Alec gjorde vårt bästa för att hålla flickorna vakna tills läggdags. Men inte alla pallade med det här med klock omställningen... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar