söndag 13 oktober 2013

Ute Ledig Höst

Igår så var vi på utflykt. Mot Kivik! Solen sken ju i Kristianstad. Men det gjorde den inte på Österlen inte.. Stackars Alec å Adam som körde MC. 
Vi hade en bild om idyllisk utflykt, glada barn som sprang och lekte i solskenet. Men nej, vi körde mest, snabbt ut, kolla tavlan, inne bilen igen. Haha!
Vi körde inom en sportaffär på vägen hem, som ligger i Kivik! Gympakläder till Saga;) Sen tog vi en fika på ett fullsatt fik i Brösarp❤️ 

Och även en svänginom maxi. Bilresan hem fick oss att bli sugna på mat. Och till slut blev dt tacos bestämt! 
Sagt och gjort, nom nom!

Och även idag så blev dt en utedag! 
Alec berättade att det fanns en fin lekplats på Österäng. Så vi cyklade dit allihopa. Och ja! Himmelriket! Så himla mysigt! Jag spår många cykelturer dit i sommar...☀️

Och såhär roligt kan man ha med ja, bara en massa löv.

Men det började regna precis när vi cyklade hem. Vilken tur! 
Så vi har bara myst hemma sen. Jag tycker verkligen om att vara ledig HELA helgen. Det är jag en gång i månaden. Och nu har jag nog tagit vara på all tid tror jag❤️

Imorgon ringer den tidiga klockan igen. 04:45.. 

Sov gott❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar