torsdag 24 oktober 2013

Skola och sola

Det bästa med Alecs kvällsvecka, det är när jag är ledig och/eller jobbar kväll samtidigt. Mysiga morgnar! Eller ja, nu ska jag ju inte överdriva.. Haha, sålänge man får ngn slags sömn så blir dt mysigt..höhö.. 

Men hursom! När jag väl är uppe så ❤️

Morbror Jokke kom in och hälsade på oss i Måndags! Saga tyckte dt var såååå roligt att leka kurragömma med honom. Plus poäng när han följde med henne upp på rummet och dom sjöng i hennes sångbok. "Jokke han e snäll" 

Igår så åkte jag till maxi med busungarna på morgon kvisten, och det är ju alltid ett äventyr i sig☀️ men båda kom med hem och skötte sig någorlunda exemplariskt;)

Sen hade vi lekträff med bästa Lundin tjejerna. Inte Alecs systrar denna gången❤️ Olivia och hennes mamma såklart☀️

Vi gick bort till skolan för att hämta storasyster Tilda. Som en helt ny värld! Tänk att dom ska gå där sen, galet! Olivia å Saga bara tittade på alla stora barnen som sprang ut ut sina klassrum. Jag undrar vad dom tänkte.
"Mamma, här ska vi gå sen, Olivia och jag" 
Ja, måtte det dröja bara, tänker jag.

Vidare till lekplatsen
Härliga lediga dag☀️ 

Som avslutades med ett besök av mormor och morfar också! 

Och idag försökte jag vara kreativ med frukosten igen. Bananplättar med kesella, smörgås å ja, det blev godkänt;) 
Pappa som sovit (?) med Zara på soffan inatt kom också ner på en kopp kaffe❤️ 

Sen är dt back to work. Och folk verkar vara galna i fika idag. För jag hade nästan helt länsade diskar när jag stängde Fantasi idag, härligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar