söndag 20 oktober 2013

Helg

Heeeela lördagen var det jobb. 
Men det gick bra, med Mie å Filippa å Amanda. Då känner man att det är helg, när extra personalen är på plats❤️
Jag fick världens bästa lunch gäster!

Pappa hade heldag själv med tjejerna. Och dom hittade på en massa äventyr!

Och välkomnade mig med tända ljus och middag när arbetspasset vart slut.
Älskar älskar älskar...!

Jobb idag me 6-13. Lite miss i schemat när två tjejer dök upp kl 8, båda redo att börja. Det stod olika på deras schema, haha, skönt för den som fick gå hem. Vilken grej liksom. Nej, men då går jag hem å lägger mig på soffan ist☀️ 

Filippa å Vincent kom hit å lekte lite med oss i Hammar. Saga och Zara fick varsen bok, så himla fint gjort❤️
Zara övar sig på att läsa. Smart unge.. ;)

Och fast än jag egentligen inte orkade så tog jg mig (tack vare peppnifeån sambo) ut på en mil i regnet. Målet var under en timme. 

Gottis, soffan, pizza. Söndags kväll❤️

1 kommentar: