söndag 8 juni 2014

Den känslan

IIdag vid 5:45 så cyklade jag samma runda till fantasi som jag alltid gör. Men morgonen kändes lättare, somrigare, kvittrigare. 
Nästnästsista podcasten med Filip&Fredrik. Så synd att jag upptäckte den så sent. Det känns inte "rätt" att lyssna på de gamla poddarna, som att dom är fel i tiden. 

Vi hade en härlig dag på jobbet idag. Morgonpigga kunder och helgkänslan infann sig☀️ 

Alec uppdaterade hemifrån att Zara inte var så kry. Stackars liten.
Men hon hjälpte iaf till att fylla poolen med vatten.

Härlig när man är på jobbet, att få veta att dom har det soligt och skönt hemma☀️ 

Cykelturen hem blev så jäkla mycket bättre pga en låt som jag har fastnat för som jag satte på repeat. Att musik kan göra så mycket med ens känslor. Och när jag susade förbi CSK, sådär stående på cykeln som man brukade när man var liten, så brydde jag mig inte ett dugg om ifall någon såg eller hörde mig sjungandes på "Slå mig hårt i ansiktet". Jag bjuder på den också. Och ja, så heter låten. Inte min vanliga musik stil, men det är något med den som får mig att känna mig lycklig. 

Middagen stod på bordet när jag kom hem, bara en sån sak❤️ 
Och efter jag gosat lite med flickorna så gav jag mig ut på en löptur. En perfekt löptur där jag inte tittade på klockan. Utan bara lät kroppen bestämma tempo. Vilket visade sig vara ett helt okej tempo för den delen. Skönt, jag har inte tappat formen. 
Och när jag kom hem så sprang Alec iväg. Man får pyssla å pussla. 
Adam och Hampus lekte "björnen sover" med tjejerna på gräsmattan. Bästa känslan. Zara mådde bättre❤️

Jag landade i vår soffa på altanen. Bara för att upptäcka, att jag visst aldrig verkar lär mig..

"Hälsa med höger, vinka med vänster"

☀️❤️☀️❤️☀️❤️☀️❤️☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar