fredag 6 juni 2014

Grattis Sverige

Denna national dag har börjat med ett trevlig arbetspass☀️ Sen hem till familjen som var i full gång med att spela fotboll ute på gräsmattan. Härligt! 

Igår så färgade jag håret förresten. Som en liten instickare. Jag blev jätte nöjd! Jag trivs i lite annorlunda å fräsigt och tyckte detta vart super! 
Ombre! 

Hursom, när jag kom hem så la jag och Saga oss en stund i soffan och kollade på Lotta på Bråkmakaregatan. Kul nu när man varit där själv, att se det igen så att säga. Sen körde hon och jag till maxi och handlade medans pappa, Zara och Afam tände grillen. 

Och tack vare Lova så kom jag till att smaka denna nya (för mig) läckerheten. To die for!
Jag blir nöjd bara av att se förpackningen bara. Det ligger någon slags exklusiv touch över ordet Starbucks som man inte riktigt kan ta på. Bara att det känns lite extra speciellt när man håller en sådan mugg i sin hand. 

Maten var magiskt god! Och efter att jag badat minstingen här hemma så gick jag ut på en PW. Ett bra alternativ när man precis ätit, pallar göra ngt stort projekt som att trä på löpargeer, springa, svettas. Nej, utan en härlig rask promenad, frisk luft, Fredrik&Filips pod i lurarna. Visst, sen stannade jag på en lekplats och gjorde några styrke övningar även om det är lite pinsamt om någon såg mig. Den bjuder jag på☀️

Nu ligger jag och njuter av lugn och ro ute i vår lounge och lyssnar på fontänen som porlar. Sommar kvällar, finns inget bättre❤️

1 kommentar: