söndag 15 juni 2014

Drinktema och fotboll

Igår så lämnade jag tjejerna hos morfar. Alec for till Malmö för att träffa sina systrar❤️ Idag så åkte han till Köpenhamn för att springa ett slags lopp med galet svåra och farliga hinder.. Jag var lite nervös, men jag känner ju honom och vet att han aldrig skulle misslyckas. 

Jag då? Jo, jag skulle bli förfirad av mina kära vänner, hemma i Hammar, temat var drinkfest.
Gullisarna hade med sig en present med godsaker som dom vet att jag gillar. Det är de dära speciella som gör mig extra glad. Salt&blandat, snus och rosa dricka, och  "fuck cancer" armbandet, nu är jag med i klubben. 
Vi åt kycklingsallad med surdegsbröd och ranch dressing. Yum..!! 
Sen åkte drink bordet fram! Flitigast och duktigast på att blanda var nog Lova, hon har skills!
Jag har alltid galet roligt med dessa stjärnor. Och denna gången så följde jag faktiskt med ut. Även om vi först hade problem att hitta taxin som kommit för att hämta oss! 
I stan så mötte vi upp Iversen❤️ 
Men sen när man börjar spontan bugga kl 1 på natten, dt brukar vara då det är dags att åka hem. När man har som roligast sägs det☀️
So i did! Tack för en toppen fest finaste vänner❤️ 

Och det slutar ju inte där! Idag vaknade jag 10:30 och for upp. Mitt gudbarn skulle spela fotboll i Nosaby och jag tänkte överaska!!
"Ta en ipren och drick en cola" sa Lova. Haha, det blir nog bra☀️
Carro ville inte va med på bild, men det va fint att se henne ❤️ 
Just den där barndomsvännen, bästisen. Den känslan. Allt är precis som förr när man ses. Det är en trygghet, familjär känsla. Fina Carro. Fotbolls mamman!
10-1 till Nosaby. Men Erik gjorde deras mål. 

Jag åt resterna när jag kom hem. 
Alec höll mig uppdaterad☀️
Han vann sin åldersklass! Han är så grym, vilja av stål❤️ 

Jag saknade alla här hemma, så jag ringde far och sa att han fick komma med tjejerna precis näääär han ville. Ensamtid är bra, men sen räcker det. 
Lite huvudvärk, och jag har väl sett ut såhär hela dagen: 
Men nu var iaf denna helgen slut. 
Och nu ska jag försöka somna för kl 4 ringer klockan!

Kärlek ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar