lördag 10 december 2011

December kallt

Nu när vi fått vår nya tv så har vi även fått vår galaxy surfgrej så jag får testa att blogga ifrån den:)
I torsdags så var jag och baby ute på date! Så mysigt vara ute lite på tu man hand oxå, när han kan hålla armen om mig ist för att nån håller i en vagn<3 Vi åt en supergod plankstek på rosegardeb! Man är så van vid att ta deras buffe, men jag planksteken var underbart god!

Tänk att jag minns det som igår, första gången jg klev in i Alecs hall för 4 år sen! Tänk att dt skulle bli han och jag, på riktigt alltså<3
Och jag ångrar aldrig mitt val, jag är så nöjd men min vackra kille som gör mitt liv spännande å kärleksfullt<3

När vi kom hem så sov lillan;-) Så dt blev kaffe med mor och far!

På jobbet fick vi fin blomma av cheferna för våra fina recencioner i tidningen! Så kul å så gulligt!
Vi tjejer hade fantasi mys igår efter jobbet och bytte julklappar hemma hos sjöbeck som vanligt! Tredje året i rad nu, dt får ju lov att kallas tradition nu. Hon hade gjort så mysigt och fint!

Idag så var vi i heliga trefaldighet kyrkan och tittade på lucia kröningen! Alla tjejerna var så fina! Josefin blev årets lucia och fick äran att bära ljusen i sitt hår!
Fin sång i nedsläckt kyrka, åh dt var så mysigt! Saga höll sig relativt nöjd hela timmen:) det var ju kul att klappa efter varje låt iaf!

Tacos och hemma mys med alla barnen hemma nu<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar