fredag 2 december 2011

Helvetes jävlamög..

Jaha! Igår så stod jag och Lova i lugnan ro och bredde mackor som var beställda på jobbet. Och hux plötsligt så började det spruta vatten på oss, sjukt mycket!  Efter ett samtal till chefen så kom han rusande ut och fick till slut stopp på vatten infernot!

Man kan ju lugnt säga att det var vatten överallt! Bl a på hyllan där min å Lovas mobil låg..!
Så att sådäraja, nu kan ni inte nå mig. Min mobil är död, okontaktbar och helt oladdningsbar... Och vad är dt dom brukar säga om garanti/försäkring och fuktskador, nej, det brukar inte vara så poppis.
Så jäkla trist! Mitt abonnemang har inte löpt ut heller, så jag kan inte teckna nytt, jäkla skit.
Och så har jag fått ögoninflammation oxå, suck..

Så känner jag just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar