lördag 24 december 2011

Dan före;)

Idag har jag och Mie haft en minst sagt hektisk dag på jobbet! Full fart från början till slut. Men det känns alltid liiiite lättare att jobba låååånga fredagen när man vet att man har två lediga dagar framför sig. Det är så mycket som snurrar i huvudet på fredagen på jobbet, "har vi tänkt på allt" "vet alla vad dom ska göra" "kommer de räcka" "har jag glömt ngt"?! Haha, jodå lite saknar jag stora syrran minsann;) Men för det mesta blir allt bra och  allt som de ska! Nu är de ju jul å då ska man inte tänka på sånt!

Jag klev innanför dörren hemma vid 15:30, möttes av ett undanplockat å ombonat hem, tända ljus, två härliga pojkar i tv rummet, en go å glad sambo på ovanvåningen, en söt liten dotter klädd i klänning å pippilotter, som ropade "mamma!" och gav mig en stoooor kram och en puss. Jag kände " åh , så skönt, jag är hemma"<3
Alecs matlagning mötte min hunger precis perfek
t, efter en dag med väldigt lite av den varan så satt de fint med hemlagat!

Vid 17 tiden ringde finaste "fastrarna" på dörren! Alecs underbart goda ris ala malta på lillejul med hans systrar på besök är ju tradition! Vi fikade, tjuvöppnade lite klappar, snackade lite skit, mös, kollade film och bara hängde<3 Dom är mysiga, Cicci å Sussi.

Imårn är dt jul! Och efter att äntligrn gjort julgodiset jsg skulle gjort hela veckan, är dt nu dags för sängen. Gonatt! Å god jul<3

2 kommentarer:

  1. Tack Lelle för julgodis o finkakor men framförallt för att vi fick vara tillsammans med er o fira jul. Alltid lika fint.:-) Kraaam

    SvaraRadera
  2. Snart ar jag hemma igen..saknar faktiskt jobbet haha..ska bli kul att bre lite halvor igen..ett tag iaf=)

    SvaraRadera