måndag 2 januari 2012

Nyårsönskingar

Jag skulle nog snarare kalla det för önskningar, än löften?! Ju mer man lovar och sedan inte lyckas hålla desto tyngre känns det. Önska ist och känn glädje för dt som fungerar!
Inför detta året så önskar jag att:

..jag ska bli bättre på å planera
..lägga mig i tid så jag har ork till dagen efter
..börja springa igen!
..göra saker som JAG vill!
..bli bättre på att säga Nej
..bli bättre på att säga Ja!
..sluta oroa mig i onödan
..göra dt jag drömmer om ist för att BARA drömma



Jag hade en lång lista i huvudet innan, men lite i taget räcker gott tycker jag!
På kvällarna är det alltid lättare att känna inspiration och "komma igång" glädje! Men när klockan ringer 04:00... Då hatar jag typ allt och alla och vill bara få sova. Tur jag har en kvart cykeltur på mig att bli människa! Haha;)

Nej, nu måste jag stänga ner hjärn kontoret!;)
Nattinatti!

/Lelle

3 kommentarer:

  1. Du e duktig som du med med heltidsjobb på okristliga tider och liten solstråle som ska tas om hand.
    Men det är bra saker du tar upp. Inga som är omöjliga.
    Men.. ta en sak i taget och det viktigaste först!
    .. vad som är viktigast vet bara du själv.

    Kram min söta Lelle

    SvaraRadera
  2. Bra talat Linnea, skulle inte kunnat sagt det bättre själv! ;) <3

    SvaraRadera
  3. <3 Tack Linnéa.
    Gör ju inte saken bättre av att man är på lite dåligt humör över allt som händer i kroppen just nu =/

    Hoppas allt är bra med er, vi MÅSTE ses snart. Det var nu alldeles för längesen och jag saknar er !

    SvaraRadera