lördag 7 januari 2012

Helg!

Idag jobbade jag med Mie å Elin I, mysigt! Det kändes så konstigt att det var helg med ändå inte liksom?! Lyx att jobba 6-12!
Igår så fyllde jag mitt USB minne med sorts låtar som jag tänkte spela på vår nya fina sterio som vi fått av chefen:) Men minnet glömde jag (haha) i datorn!! Typiskt! Jaja, det får väl vänta tills Måndag!

För nu är dt helg! Alec, killarna å Saga kom å hämtade med när jag slutade <3 Underbart! Och precis i denna stund när vi alla satt där så kom far in, då hade han vart inne i stan och lämnat filmer på hemmakväll, och chansade på att jag kanske jobbade och skulle säga hej, jackpot!

Imorn ska killarna på fotbollscup, vi tjejer stannar hemma och ska hitta på ngt kul! Vi hoppas på fint väder och inspiration;)

Men först.....gonatt!:)


/Lelle

1 kommentar:

  1. Du har fått en award!
    Den har jag gett till dig för att du är världens finaste människa och jag tycker om dig!

    SvaraRadera