lördag 14 januari 2012

Long time no see

Hej och hå! Jag vet att min blogg har dött ut lite ett tag, men jag tänkte ta tag i dt (igen, höhö).
Hela jag har faktiskt varit ganska tråkig ett tag nu, jobba leva bo sova och så om igen. Ibland är dt som att livet stannar upp denna mörka tid på året?!
All lust och energi sugs så lätt ut när dt är mörkg när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem.

Men, jag skall ikke misströsta, jag ska tvinga mig själv att hitta energi någonstanns ifrån och hoppa upp i sadeln igen. Dock ingen bra start på helgen; jag magsjuk, Alec halsfluss. Men Saga vart frisk<3
Min magsjuka gick dock över men alecs fluss höll i sig:( så idag flydde jag och Saga sjukstugan å lät baby kurera sig!

Vi hämtade upp nyhemkomna syster yster och körde till Pappi! Myyyyys<3

Nu ska jag "call it a night" och drömma om vita stränder och bruna ben!

1 kommentar:

  1. Mysigt med fika idag på landet:-)). Det är fint att få krama om er <3

    SvaraRadera