fredag 27 januari 2012

Ledig dag

Efter schema ändringar på jobbet så är jag nu ledig varannan fredag. Kändes dock konstigt nu efter denna orutinerade veckan med sjukdom och hemma ifrån jobb. Nja, idag vart vi ju friska (re)!
Baby är inte helt kry än, men en promenad i friska luften blev d iaf tillsammans! Hemma med rosiga kinder blev de varm choklad å macka;)
Jag å Saga badade (säkrare att ta badkaret ist för badhuset!!) en ledig dag kan gå så fort fast än att jag inte gjort ngt vettigt alls!

Jag känner mig full av idéer på saker jag vill göra, men som vanligt så kommer jag inte igång någonstanns! Jag kan bli så trött av alla mina planer som snurrar i huvudet så att den när det ska till handling så är jag redan trött. Haha, men strunt i det, that's me, och i bland, nån enstaka gång, så händer dt faktiskt! Mitt gitarr spelade går tex sådär. Jokke bytte strängar på den, så nu står den och blir ostämd hela tiden, och jag vet inte hur man stämmer den!
Nytt projekt; jag vill köpa en symaskin. Jag är faktiskt inte helt värdelös på att sy och det skulle vara kul att sy ngt till Saga. Det är ju inte lika stora grejer så det är lite lättare. Ja, nästa gång på Ikea så får dt nog bli en sån;)

Blablabla... nu ligger jag och svammlar i soffan på kvällskvisten igen;) Natti!



/Lelle

1 kommentar: