tisdag 24 januari 2012

Badsjukan!

I helgen så var det jag och syrran som tog med lillan till badhuset! Det är så himla mysigt! Saga var så försiktig och lugn, tvärt emot hur hon brukar vara. Haha, men skönt att se att hon kan va försiktig ibland;)







Å fika var såklart uppskattat!!;)
Väl hemma så gjorde jag lite tacos hemma åt pojkarna!
Som dessvärre åkte upp på kvällen, sorry men här vart det magsjuka som gäller!!
Höll på hela sön och fortsatte måndag, yr å bräcklig cyklade jag till sjukan på måndag morgon efter att Elin.I. kom och räddade mig.

Jotack, dom förde in mig i ett rum som hade egen luftventilation och doktorn var iklädd skyddsutrustning och munskydd. Maginfluensa löd diagnosen, vätskeersättning var medicinen!

Så Alec har fortf lunginflammation , så det råder sjukstuga. Men men, idag känns dt bättre och imårn får det bli jobb igen!


4 kommentarer:

  1. Mysigt m badhus:-) ..men magsjuka.. Elin fick ju också magsjuka och jag minns tydligt att vi var flera som blev magsjuka efter besöket i Hörby simhall förra vintern.Finns det en koppling? Vad beror det på? När jag var liten blev vi aldrig magsjuka av simbassänger och badhus.. Förmodligen starkare klor kanske..
    Fina bilder hur som helst:-))

    SvaraRadera
  2. Krya på er allihopa!! Jag instämmer med Bodil, vad är det med badhus + magsjuka som går hand i hand?? Har hört så många som blivit magsjuka efter vistelse på Lalandia etc. Hmm... //Kram Carina <3

    SvaraRadera
  3. När jag nu tittar en gång till på gullungen så är det så tydligt att hon just nu är väldigt lik Adam och inte Hampus som tidigare:-) Söta unge! Kraam

    SvaraRadera
  4. Håller inte alls med!! Saga är väldigt mer lik Hampus i samma ålder än Adam.Även till dags datum räknat.

    SvaraRadera