lördag 21 januari 2012

Fredagsmys

Idag så vaknade jag av att Saga ropade, jag for upp, virrig som tusan, fick fatt på mobilen; 06:04 stod klockan på. Jag hörde hur Alec kom upp för trappan och var på väg att ta lillan.
"-06:04, hur kan klockan vara så mycket!! Varför har ingen ringt?!?!?!" yrar jag.
"-Tyst nu och gå och lägg dig igen, du ska inte jobba nu, du har sovmorgon" säger Alec.
Ja just det... Fran paniken över att jag missat öppningen 04:45, till lättnaden över att jag inte började förrän kl 13 var underbar! "Gå å lägg dig igen så tar jag Saga, vi väcker dig om en timme" sa Alec. Åh så skönt tänker jag!

Sen kommer dom in och väcker mig, som två solstrålar båda två! Klockan är 10!! Baby drog på och gav mig en rejäl sovmorgon<3 extra krafterna han fått av sin penicillin kur gav han för min sovmorgon, unnderbara kille<3 tror dock oxå att han hade svårt att motstå lekdags med Saga efter att legat sjuk i 1 vecka!<3

Stängde med Lova idag, som fått lägenhet i stan, grattiiiiiis!! Vi hade kul:) jag upptäckte en nygammal låt som jag spelade 15 ggr i streck på sterion, för att sån är jag. Lyssna sönder sen ny favorit liksom. Låten heter "Sober" med Loreen, jätte bra!

Hem till mysigt hus, fullt hus! Killarna är här och jag hann knappt komma hem innan Elin & Jokke kom;) foto visning ifrån Elins Afrika resa! Och vilket äventyr hon varit på! Ena delen av mig är såååå himla avundsjuk, medan andra delen känner mig själv och vet att det egentligen inte är min grej. Jag hade inte pallat åka buss länge (rosa bussarna) varmt och svettigt, trångt ihop med en massa människor, ingen dusch, ingen AC på natten.
Nej, jag är nog inte den äventyrare jag låtsas inför mig själv ibland vara (?;)
En liten gnutta äventyr, blandat med hotell, god mat och sådärlagom turistig. Som vår förra resa!
En mysig kväll iaf med finaste syskon och stora familjen!!<3

Nu ska jag sova! Gonatt ;)


/Lelle

1 kommentar: