fredag 20 januari 2012

Stackars baby!

Det var ju tur han gick till farbror dr. min käre man. Lunginflammation blev diagnosen, antibiotika och stark hostmedecin, hua.. Nu hoppas jag att det ska vända och att han ska bli bättre! Saga saknar sin busiga pappa, och jag me för den delen;)
Men ibland är man sjuk, och då får man vara dt helt enkelt!

Idag sä har jag och Elin.I. diskuterat olika sätt att förändra C4 dagarna så att dom ska bli mer poppis igen! För tydlgen finns risken att dom kommer att skippa festen helt?! Men startskottet ska finnas kvar, startskott på VAD kan man ju undra då?! Hursomhelst så kom vi fram till att uppträdena i T-parken är för dyra, det varar FÖR länge och finns FÖR många aktiviteter. Satsa stort på kanske 4 dagar ist och dra hit Måns! Alla älskar ju Måns ;)
Mindre fylla och mer dans. Ibland känns det som att dom alltid kör Smens baglomma för att locka landsborna, och kom igen, är dt inte lite trångsynt?!
Jaja, vi spånade iväg på andra grejer som vi alltid gör när vi jobbar ihop, Elin är bra, jag gillar henne:) bl.a. mat! Vi ska båda bli bättre på det dära med att bli hemma kockar, nyttig varierad och god mat! Vi började med god lunch i form av....



Ägg, grönsaker, knäcke m ost och kyckling å curry röra, perfekt blandning och såååå gott!!

När jag kom hem och hämtat Saga på dagis så gick vi ut på en rast prommis. 5 km rundan bort mot Nosaby, härligt! Vi stannade till och kollade på hästar, kor och sa hej till en hund. Hon är rolig, vår tös. När vi kom hem så var dt mörkt ute!
Ett varmt bad för att värma rosiga kinder och sen välling hos pappa<3

Nu ligger jag i en nybäddad säng, nytvättade lakan, nyduschad, skönt. Och ögonen börjar gå i kors så dt är bäst att jag säger...
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar